Monday, January 28, 2008

Memory our lost life

http://www.54mayi.com/trackback.asp?tbID=84

In this city, I lost myself. How to get a new start.

“昨天晚上我在听收音机 时候 听到别人 电话到电台点歌 有一个男人 电话进去说:“我是外地 人 现在回家 车票买不到了 只好在北京过年了。我想点首歌。” 主持人问他:“你想点歌送给谁 ” 我当时还想这还用问 肯定是远方 父母 人了 谁知道他却回答说:“我想点一首陈小春 算你狠》 送给北京站所有工作人员以及所有票贩子!”

Labels: ,


Comments: Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]

Scrape It
Free Hit Counters
Scrape It